eac.blogg.se

Livet rullar på

Kategori: Allmänt

Som sagt, livet här på farmen rullar på. Helgen var mycket lyckad förutom att jag lyckades bli av med mina plånbok/mobil i några timmar men det löste sig (jag kände på mig att jag inte hade tappat bort dom). Lite konstigt att killen som hade mina grejer kontaktade mamma! Kanske lite onödigt? eller vad säger du mamma? nu blev du ju orolig för "ingenting"... 
 
Men men det var en kul helg, och idag har vi städat och gjort fint både för hönsen och i vår lägenhet. Vi har väl inga direkta planer för veckan som kommer men vi får se vad som händer. 
 
Det har kommit en tysk tjej till farmen, Gisa. Hon jobbade här i 4 månader förra året och nu är hon här i ca en vecka innan hon åker hem till tyskland. En trevlig tjej som till och med är längre än mig haha!!!!

Kommentarer

  • Christina säger:

    Hej!
    Det var inte han som kontaktade mig utan det var jag som letade upp honom på facebook. Lina ringde mig på lördagskvällen och sa att denna kille hade din mobil/grejor, han undrade var du bodde i Sydney. Så jag skrev adressen till hostlet och hoppades att du bodde där och bad han lämna grejorna där. Var det annars en trevlig helg i Sydney?

    2013-07-23 | 23:20:13

Kommentera inlägget här: