eac.blogg.se

29/1

Kategori: Allmänt

Hejsan, jag tänkte berätta lite om avicii. Jag mötte upp några människor som jag typ jobbar med(dom jobbar på andra YHA hostlet) hemma hos en kille som heter paul, som dessutom är tillsammans med en norsk tjej. Där förfestade vi frams till det var dags att hoppa in i taxin och åka till parken där hans skulle spela. Det var en ganska stor park och väldigt mycket människor. När vi kom dit så var det en annan kille som spelade men bara efter typ 20 min så gick avicii på och öste, det var skitkul!!! Jag var i extas och vi dansade som satan, det var så himla bra allt. 
Jag hade tänkt att rensa min mobil så jag kunde fota och film mycket men det hade jag ju inte hunnit med.. så jag fick ta en snabbrensning på "dansmarken" jag försökte fota och filma men tyvärr så dog min mobil efter inte så lång tid så det blev inga jättebra bilder eller filmer, men men. 
efter avicii åkte vi in till stan och festade vidare.
 
 
 

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Så kul å härligt :)

    Varmt å skönt väder kan jag tänka mig... å en härlig stämning!

    Fortsätt å trivs å ha det bra!

    Kraam

    2014-02-13 | 20:42:40

Kommentera inlägget här: