eac.blogg.se

16/1

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag på woolys och lånar lite internet med typ 10 andra människor, det har nog aldrig varit så många här tidigare samtidigt.
Det är väldigt varmt ute idag... nästan för varmt! och varmare kommer det att bli enligt nyheterna. Lite sådär halvt dåliga nyheter för mig eftersom jag ska till Blue Mountains på lördag, jag ska ju vandra i bergen haha. Men men det kommer förhoppningsvis att gå bra :) Jag har köpt nya skor, mina andra gick sönder för jättelängesen och varje gång jag använde dom fick jag skoskav och det gjorde jätteont. Men nu blir det 
Idag är det sista dagen i lägenheten, nästan allt är packat och klart. Jag har fixat en ny lägenhet som ligger i Bondi, 10 min från stranden, busshållsplatsen ligger precis utanför dörren och hyran är 132 dollar i veckan. Helt perfekt kan jag ju tycka, så nu kommer jag altså att bli en beach girl istället för en city girl hehe. Idag ska vi ut och fira att det är sista natten ovh vi ska till ivy, det är torsdag och därför gratis. 
 
Snart ska jag hem och packa det sista sen så bär det av ut på stan.

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Härligt!
    Idag har vi fått lätt snöfall, gräset är vitt men gatan bar (fast nu är även gatan vit) är runt nollan... men det verkar ska komma mer img.
    Det kanske är lite svallare i bergen, kan man ju hoppas!

    Ha det toppen nu, beachgirl ;)

    Kramar, pappa

    2014-01-16 | 19:25:28

Kommentera inlägget här: