eac.blogg.se

Bibloteket

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag på biblan och använder deras internet, det är gratis och ligger bara ca 10 min från lägenheten. Idag har jag varit ledig från jobb så jag chillade hemma lite sen stack jag och ellen till hyde park och solade ett par timmar, sen gick jag hem och åt lunch och sen kom jag hit. För ett par dagar sen lagade jag två tacopajer som blev supergoda. Så det kommer jag att äta tills det tar slut, haha(tur att dom blev goda). 
 
Angående jobbet så funkar det väldigt bra, igår jobbade jag med två killar och vi hade skitkul tillsammans. Det e så skönt när man kommer bra överens med kollegorna. Jag ska jobba ett nattpass på central YHA om ca en vecka, det kommer att bli intressant. Det gör jag bara för att få fler timmar innan jag börjar jobba heltid. Men som sagt det kommer att bli spännande, jag får väl köpa några redbull och lite choklad för att kunna hålla mig vaken. 
 
Idag ska vi nog gå på bio, det är halva priset på tisdagar :)
 
 
Hej på er!
 
 

Kommentarer

  • Christina säger:

    Vad kul att höra av dig. Bra med bibblan så nära, gratis internet är ju perfekt. Klara har provat studentmössa idag. Provade din och Oskars för att kolla storleken. Det är dax att beställa i skolan nu, inte klokt vad tiden går fort. Vad ska ni se för film då?
    kramar
    mamma

    2013-10-15 | 23:17:20
  • Leif säger:

    Häääääärligt det låter :)
    Å lika härligt med pajer, kollegor å nattjobb... skratt!
    Perfekt med bibliotek :)
    Hoppas på att det dyker upp än mer, både bilder och texter till dem.

    Kraaaamar om dig så finaste... Du ser ut att må bra! : )

    2013-10-15 | 23:19:53
  • Klara säger:

    FETT NAJS MED STUDENTMÖSSA! Är sjukt taggad, kan knappt bärga mig!!

    Vad jag egentligen skulle skriva innan jag såg mammas kommentar var att jag ska skanna in bilderna imorgon kväll! Sorry for the delay men varit ganska fullt upp hela helgen. Hoppas du mår bra! Puss Elin, älskar dig

    2013-10-16 | 00:11:09

Kommentera inlägget här: