eac.blogg.se

Bilder

Kategori: Allmänt

Lite onödig information till er där hemma: jag började spara på mina naglar när jag var i Sverige och har inte rört dem på ganska länge. Jag var väldigt nöjd med dem men sen hände det tragiska.. Jag bröt en nagel. Detta gjorde mötte ont men det gjorde allt väldigt opraktiskt att inte kunna använda mitt pekfinger så jag var tvungen att klippa alla. Helt ärligt är jobbet mycket lättare nu med korta naglar! 
 
Här seger ni rullbandet där jag står, tar äggkartongerna och packar ner dem i lådor. Sen ställer man dom fulla lådorna på pallar.
 Äggen som kraschas samlar vi i en hink och ger till grisen Olivia :D hon blir jätteglad!! 
dom andra tjejerna roar sig i sydney(lite avundsjuk) men gamle John(johns pappa) bjöd oss på middag. Han är medlem i bowlingklubben så där käkade vi ikväll. Rumpstek med grönsaker (rostad pumpa e supergott!!!) och bearnese sås, såååå gott :) sen fick vi glass med choklad till efterrätt. 
Nu ska jag sova, godnatt!
 
 

Kommentarer

  • Christina säger:

    Hej! Vad kul att se bilder på från farmen. Du får stå ut med korta naglar nu då du jobbar hårt, så får du heller inte så mycket smuts under dem, tänk positivt. Stannar du där nu till slutet september?
    mamma

    2013-07-07 | 09:54:06
  • Pappa säger:

    Ja, verkligen kul att se :)
    Ibland är det ju slitigare och ibland mindre angenämt men men... jobbet ska göras... och usch ja, gör ju så inibomben ont att bryta en nagel... men är inne på mammas linje, baa att hålla dem korta nu fram tills du är färdig på farmen.

    Kramar om dig så!

    2013-07-09 | 16:59:36

Kommentera inlägget här: