eac.blogg.se

Dag 2

Kategori: Allmänt

Tyvärr sov jag bort stora delar av dagen igår så ju lyckades inte somna på kvällen, utan låg uppe och tittade på film tills klockan halv 4. Efter det gick jag ner till repan och satt där nån timme och snackade med Dylan som jobbar nattpasset. Det var rätt gött att snacka med han, han e väldigt relaxad och lätt att snacka med. Sen efter det lyckades jag somna vid 7 på morgonen och vaknade vid 14 då ett par tjejer kom in i rummet. Trevliga tjejer från Melbourne, men dom fattade nog inte att jag var från sverige för den ena tjejen tyckte att det var coolt att komma från "Switzerland" och jag pallade inte rätta henne.. 
Men jag har iallafall snackat en hel del med folket i repan, lite nyheter, lite skvaller. Jag gick dessutom till organisationen idag och snackade lite kort med en farmer som jag kanske kan få jobba hos. Enligt Patrick är han extremt rik, tydligen så ska han ha en båt för 2 miljoner dollar, eget flygplan(han är även pilot), jetski och en massa andra prylar. Jag har sett flyget på facebook så iallafall det stämmer :) och han skrev till mig att han hade köpt ett motell så det fanns mycket jobb att göra haha.. 
Nu sitter jag och kollar på allsång på skansen men ska snart ner och käka soppa.
Ha det så bra där hemma 
 

Kommentarer

  • christina säger:

    Hej Elin!
    Lät väl bra med farmjobbet.
    Idag var Åsa och hälsa på mig här på jobb, vi åt lunch och snackade lite. Hannan är med i ungdomsSM här i Landskrona och ska simma i em. Hon hälsa så mycket. Vi ska träffas på söndag innan hon åker hem igen.
    Ha det bra
    mamsen.

    2013-06-28 | 12:42:32

Kommentera inlägget här: