eac.blogg.se

London

Kategori: Allmänt

 
nu sitter jag på flygplatsen i London och väntar på att boarda planet till Sydney. resan hit gick bra, mfettet var jobbigt att lämna föräldrarna! Det var inte lätt kan jag säga, men jag kommer att uppdatera här så ofta jag kan så ni har ett hum om vad jag gör :) 
jag har bytat om till mina rosa mjukisbyxor och satt upp håret i en boll så nu är jag redo att åka. Jag har träffat en dansk pige som ska hälsa på sin syster i Sydney, kul för henne! 
Hejdå så länge! 
 

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Så himla gott du kom med planet från London till Sydney!
    Men ungefär lika ogott att lämna dig i Köpenhamn :( men.... vi vet ju att du kommer att ha det toppen och få ännu mera bra erfarenheter. Sov gott på planet älskade Elin så hörs å skrivs vi när du är framme. Antar att du knappt kommer att han nån tid i Singapore... så... vi får hålla oss tills du är framma.

    Pussar och kramar i det oändliga <3

    2013-06-25 | 22:36:16
  • Christina säger:

    Håller med pappsen, det var jobbigt att lämna dig nu igen. Skönt att du kom med planet som planerat i alla fall. Vi hörs då du kommit fram.
    Pok mamma.

    2013-06-25 | 23:06:31

Kommentera inlägget här: